• Lorem ipsum
FAQ
Nieuwsbrief & Account
Hoe maak ik een account aan?

Het is heel eenvoudig om een account aan te maken. De eerste stap is op het account-pictogram rechts bovenaan de pagina te klikken en dan 'Account aanmaken' te kiezen om het proces te starten. Eenmaal daar vul je je persoonlijke gegevens in. Voltooi het proces door op 'Registreren' te klikken. Gefeliciteerd! Je hebt een account aangemaakt.

Hoe reset ik het wachtwoord van mijn account?

Het is heel eenvoudig om je wachtwoord te resetten. Allereerst ga je naar de inlogpagina. Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en voer dan het e-mailadres in dat je gebruikt om in te loggen op je account. Klik op 'Verstuur' en wij sturen je direct een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Er zijn 3 manieren om je aan te melden voor onze nieuwsbrief:

  • Onderaan iedere pagina in de online shop.
  • Log in op je account. Ga naar 'Nieuwsbrief'. Werk je voorkeuren bij en klik op 'Opslaan'.
  • Tijdens het afronden van je bestelling vink je het vakje "abonneer op de nieuwsbrief!" aan.
Hoe kan ik mij afmelden van de nieuwsbrief?

Klik op 'Afmelden' onderaan de nieuwsbrief of mail naar: [email protected] dat je niet langer de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Bestellen & Betaalmethoden
Hoe kan ik mijn winkelwagen beheren?

Ga naar het winkelwagen-pictogram in de rechterbovenhoek. Vanuit daar kun je de inhoud van je winkelwagen beheren.

  • Om de hoeveelheid van een artikel te wijzigen, klik je op het veld met het product aantal en selecteer je het aantal dat je wilt bestellen.
  • Om een artikel te verwijderen, klik je op het kruisje achter het specifieke artikel.
  • Om een artikel op je verlanglijst te plaatsen, klik je op het hartje achter het specifieke artikel.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Winkelen bij islamitische-boekhandel.nl is makkelijk! Daar doen wij dan ook onze best voor, door onderstaande stappen te volgen plaats je een bestelling

1. Vul je winkelwagen
2. Bekijk je winkelwagen
3. Log in of ga verder als gast
4. Vul je adresgegevens in
5. Kies je betaalwijze
6. Controleer je gegevens 

 

Voordat je jouw bestelling voltooid controleer je nog even je winkelmandje, adresgegevens en betaalwijze. Klopt alles? Voltooi dan je bestelling! 

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

We accepteren de volgende betaalwijzen: iDeal, Billink, PayPal, Sofort Banking, KBC, Belfius, Bunq, EPS, Giropay, In3 en Bancontact Mister Cash.

Kan ik een ander bezorgadres opgeven dan de factuuradres ?

Natuurlijk! Je kan tijdens het betalen het vakje : ''Verzend naar een ander adres'' selecteren. Het factuur en bezorgadres moeten wel in dezelfde land bevinden, anders is deze optie niet mogelijk.

Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Dat kan! Bij het bekijken van je winkelmandje zie je de aanbevolen producten. Daar tussen staat ook inpakservice lange boden tegen € 0,99 ,-. Als je deze toevoegt aan je winkelmandje dan zorgen wij ervoor dat het netjes wordt ingepakt.

Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?

1. Zodra je een bestelling hebt geplaatst dan ontvang je een orderbevestiging. Hierin vind je jouw ordernummer, bestelde producten en factuur.

2. Als je bestelling wordt verstuurd ontvang een bevestiging dat je bestelling is ingepakt en verzonden.

3. De dag van verzending ontvang je van myparcel een e-mail met een track and trace code. Met deze code kan je jouw bestelling volgen en zien wanneer deze geleverd zal worden. 

4. Na ontvangst van je bestelling ontvang je van webwinkelkeur.nl een uitnodiging om ons te beoordelen. Vul jij hem ook in? 

Ontvang ik ook een factuur?

Jazeker, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. In de bijlage van de e-mail tref je de factuur.

Bezorging & Retourneren
Wat zijn de levertijden?

Nederland:

Bestel jij voor 17.00 uur op een werkdag, dan wordt je bestelling vaak de volgende dag al bezorgd. Het kan zijn dat door drukte dit een dag kan uitlopen. Daarom hanteren we een levertijd van 1-2 Werkdagen. 

LET OP!! De levertijd dat weergeven staat bij de product is lijdend! Turkse boeken & Gepersonaliseerde artikelen hebben een langere levertijd.

België, Duitsland & Luxemburg

Bestel jij voor 17.00 uur op een werkdag, dan wordt je bestelling binnen 2 werkdagen bezorgd .Het kan zijn dat door drukte dit dit een dag kan uitlopen. Daarom hanteren we voor België een levertijd van 1-3 Werkdagen. 

Verzending:

Bestellingen worden verstuurd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag, met uitzonderen van feestdagen.

 

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Nederland

Alle bestellingen worden door DHL binnen 1 werkdag bezorgt tussen 17.00 - 22.00 uur, dus vandaag besteld is morgen in huis. Er wordt bezorgd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. 

België, Duitsland & Frankrijk

Alle bestellingen kunnen geleverd worden van Maandag tot en met Zaterdag van 09.00 tot 20.00 uur. Je ontvangt  van ons een track and trace code zodat je kan zien wanneer de bestelling wordt geleverd zodat je niet de heledag thuis hoeft te blijven.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Als je bestelling door de brievenbus past dan geven wij dit aan in de e-mail waarmee je track and trace code mee wordt verstuurd. Ook met brievenbus pakketten kan je zien wanneer de verwachte levering is.

Wanneer ontvang ik een Track & Trace code?

Heb je doordeweeks voor 17.00 uur een bestelling geplaatst dan ontvang je dezelfde dag voor 18.00 uur een e-mail met de Track & Trace code. 

Heb je vrijdag na 17.00 uur of in het weekend besteld? Dan ontvang je de eerstvolgende werkdag (maandag) voor 18.00 uur een e-mail met de Track & Trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

Bestellingen onder de € 50,- = € 3,95

Bestellingen boven de € 50,- = Gratis

België, Duitsland & Luxemburg:

Bestellingen onder de € 100,- = € 6,95

Bestellingen boven de € 100,- = Gratis

Hoe kan ik Retourneren?

Niet tevreden? Of wilt u ruilen? Geen probleem! 

KLIK HIER OM JE RETOUR AAN TE MELDEN

1. AANMELDEN. Klik op bovenstaande link om je retour aan te melden en je retour label aan te schaffen.

2.INPAKKEN. Pak je retour goed in, originele verpakking is noodzakelijk. Vermeld je ordernummer in de doos zodat we weten van wie die afkomstig is.

3. VERSTUREN. Breng je pakket na het aanmelden z.s.m. naar een postkantoor.

4. TERUGBETALING. Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur.

  • 30 dagen bedenktijd na ontvangst van uw product.
  • Binnen 3 dagen geld terug na ontvangst product.
Binnen hoeveel tijd ontvang ik mijn geld terug?

1. Na ontvangst hebben we 5 dagen de tijd om het product te controleren en het bestelbedrag terug te storten.

2. Na terug storting sturen we een e-mail bevestiging dat uw bestelling (deels) is geannuleerd.

3. Het bedrag staat binnen 2-3 werkdagen weer op de rekening waarmee is besteld.

Wat kost het om te retourneren?

Retourneren is helaas niet gratis. Zelf bepaal je met welke vervoeder je wilt retourneren. 

Op afspraak kan je ook de producten zelf terugbrengen op werkdagen van 10.00 t/m 17.00 uur op de Brugman 3 in Beverwijk

Contact
Wat is jullie e-mail adres?

Je kan ons mailen via: [email protected]. Je kan ook contact opnemen via het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina.

Hebben jullie een showroom?

Ja, we hebben een showroom in Beverwijk. Je vindt hier meer informatie over onze showroom.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden