• Lorem ipsum

Leerboeken

€7,95
Het is de eerste dag van de Ramadan! Hamzah en Maryam zijn helemaal klaar om de ruimte in te schieten in de raket. stel je voor! Ramadan in de ruimte! Wat zullen ze doen als ze tussen de sterren zweven, en zullen ze op tijd terug zijn voor Eid? Lees meer
My Salah Mat
Ramadan in de Ruimte - De leukste ramadan ooit!
Het is de eerste dag van de Ramadan! Hamzah en Maryam zijn helemaal klaar om de ruimte in te schieten in de raket. stel je voor! Ramadan in de ruimte! Wat zullen ze doen als ze tussen de sterren zweven, en zullen ze op tijd terug zijn voor Eid?
€7,95
€5,00
Dit is een boek van "ik leer islam". In deze boek zitten 19 soera's. De soera's staan in het Arabisch, Nederlandse Uitspraak en de betekenis ervan. Makkelijk voor kinderen, maar ook ouderen om soera's te leren. Lees meer
Ik leer islam Koran sura's leren
Dit is een boek van "ik leer islam". In deze boek zitten 19 soera's. De soera's staan in het Arabisch, Nederlandse Uitspraak en de betekenis ervan. Makkelijk voor kinderen, maar ook ouderen om soera's te leren.
€5,00
€16,95
Verbinden met Allah is een schatkist van 50 gedichten over de namen en eigenschappen van Allah swt. Lees meer
Zac en Aslam
Verbinden met Allah Een schat aan gedichten
Verbinden met Allah is een schatkist van 50 gedichten over de namen en eigenschappen van Allah swt.
€16,95
MoslimKidsEntertaiment
€14,95
‘Mijn lichaam is van mij’ is een inspirerend boekje dat met zorg is ontworpen om kinderen te leren van zichzelf te houden en tegelijkertijd duidelijk hun grenzen aan te geven. Lees meer
MoslimKidsEntertaiment
Mijn lichaam is van mij
‘Mijn lichaam is van mij’ is een inspirerend boekje dat met zorg is ontworpen om kinderen te leren van zichzelf te houden en tegelijkertijd duidelijk hun grenzen aan te geven.
€14,95
€3,00
Een boek die het gebed voor meisjes laat zien. Een boek die stap voor stap met plaatjes en tekst het gebed weergeeft. Een boek die leert hoe een meisje moet gaan bidden. Ook laat het boekje zien hoe de tasbihaat moet en een doe'a. Lees meer
Witte Tulp
Ik leer het gebed voor meisjes
Een boek die het gebed voor meisjes laat zien. Een boek die stap voor stap met plaatjes en tekst het gebed weergeeft. Een boek die leert hoe een meisje moet gaan bidden. Ook laat het boekje zien hoe de tasbihaat moet en een doe'a.
€3,00
€4,95
Ontdek "Ik kan het gebed verrichten" - Jouw Stapsgewijze Gids voor Salaat

Wil je een begrijpelijke en boeiende gids om het gebed (salaat) te leren? Het boek "Ik kan het gebed verrichten" is jouw ideale metgezel. Lees meer
Goodword Books
Ik kan het gebed verrichten
Ontdek "Ik kan het gebed verrichten" - Jouw Stapsgewijze Gids voor Salaat

Wil je een begrijpelijke en boeiende gids om het gebed (salaat) te leren? Het boek "Ik kan het gebed verrichten" is jouw ideale metgezel.
€4,95
€3,00
Een boek die je de soera's en doe'as laat zien die je kan gebruiken tijdens het gebed. Dit boek leert je de verschillende soera's en doe'as. Het is geschreven in het Nederlands en in het Arabisch met ook nog een uitleg wat de soer'a of doe'a inhoudt. Lees meer
Witte Tulp
Soera's en Doe'as tijdens het Gebed
Een boek die je de soera's en doe'as laat zien die je kan gebruiken tijdens het gebed. Dit boek leert je de verschillende soera's en doe'as. Het is geschreven in het Nederlands en in het Arabisch met ook nog een uitleg wat de soer'a of doe'a inhoudt.
€3,00
€9,95
De Ramadan is niet alleen een tijd van persoonlijke reflectie en aanbidding, maar ook een gelegenheid om gezamenlijk dichterbij Allah te komen. Onze Ramadanplanner en activiteitenboek is geschikt om je kind op een leuke manier te betrekken bij de Ramadan. Lees meer
Al Hidaya
Ramadanplanner en activiteitenboek
De Ramadan is niet alleen een tijd van persoonlijke reflectie en aanbidding, maar ook een gelegenheid om gezamenlijk dichterbij Allah te komen. Onze Ramadanplanner en activiteitenboek is geschikt om je kind op een leuke manier te betrekken bij de Ramadan.
€9,95
€20,00
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner
voor de tiener die Allah (swt) meer centraal wil stellen in zijn/haar leven. In de planner bied uitgeverij moslimeducatie islamitische handvatten aan die de jongeren kunnen gebruiken voor heel hun leven in sha Allah! Lees meer
Moslim Educatie
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner Meisjes
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner
voor de tiener die Allah (swt) meer centraal wil stellen in zijn/haar leven. In de planner bied uitgeverij moslimeducatie islamitische handvatten aan die de jongeren kunnen gebruiken voor heel hun leven in sha Allah!
€20,00
Goodword Books
€4,95
Ben je op zoek naar een informatief en prachtig geïllustreerd boek om kinderen te introduceren tot het concept van Jannah? "Wat is Jannah?" is het perfecte boek om dit onderwerp op een begrijpelijke en boeiende manier aan te pakken. : Lees meer
Goodword Books
Wat is Jannah?
Ben je op zoek naar een informatief en prachtig geïllustreerd boek om kinderen te introduceren tot het concept van Jannah? "Wat is Jannah?" is het perfecte boek om dit onderwerp op een begrijpelijke en boeiende manier aan te pakken. :
€4,95
€12,50
Wat leuk dat je dit boekje in jouw handjes hebt! Dit boekje is speciaal voor jou ontworpen om je kennis te laten maken met de allermooiste taal die er is: Arabisch. Lees meer
MoslimKidsEntertaiment
Mijn eerste Arabische alfabet boekje
Wat leuk dat je dit boekje in jouw handjes hebt! Dit boekje is speciaal voor jou ontworpen om je kennis te laten maken met de allermooiste taal die er is: Arabisch.
€12,50
€14,25
Haniefa en Rahma bewijzen in dit verhaal dat zij zich niet laten ontmoedigen door een grote tegenslag. Integendeel, ze grijpen de kans om zich in te zetten voor het goede. Zo dragen ze enorm bij aan een hoopvolle toekomst. Als jonge meisjes van 12 zijn ze Lees meer
Uitgeverij: Plataan
Een briesje genade - Een bijzondere ramadan voor Haniefa en Rahma
Haniefa en Rahma bewijzen in dit verhaal dat zij zich niet laten ontmoedigen door een grote tegenslag. Integendeel, ze grijpen de kans om zich in te zetten voor het goede. Zo dragen ze enorm bij aan een hoopvolle toekomst. Als jonge meisjes van 12 zijn ze
€14,25
€3,00
Een boek die het gebed voor jongens laat zien. Een boek die stap voor stap met plaatjes en tekst het gebed weergeeft. Een boek die leert hoe een jongen moet gaan bidden. Ook laat het boekje zien hoe de tasbihaat moet en een voorbeeld van een doe'a. Lees meer
Witte Tulp
Ik leer het gebed voor jongens
Een boek die het gebed voor jongens laat zien. Een boek die stap voor stap met plaatjes en tekst het gebed weergeeft. Een boek die leert hoe een jongen moet gaan bidden. Ook laat het boekje zien hoe de tasbihaat moet en een voorbeeld van een doe'a.
€3,00
Iqra Media
€5,00
Djoez Amma deel 2. Het is een vervolg van Djoez Amma deel 1, waarin andere soera's staan. Lees meer
Iqra Media
Djoez Amma 2
Djoez Amma deel 2. Het is een vervolg van Djoez Amma deel 1, waarin andere soera's staan.
€5,00
Ibn Baaz Bookstore
€24,95
In het kinderboek Praten over wat je voelt met adviezen van de profeet Mohammed (sallallaahoe alayhi wasallam) maken Abdurrahmaan, Saalih, Abdullah en Asiyah verschillende avonturen mee die met de indrukwekkende illustraties tot leven komen. Naar aanleidi Lees meer
Ibn Baaz Bookstore
Praten over wat je voelt
In het kinderboek Praten over wat je voelt met adviezen van de profeet Mohammed (sallallaahoe alayhi wasallam) maken Abdurrahmaan, Saalih, Abdullah en Asiyah verschillende avonturen mee die met de indrukwekkende illustraties tot leven komen. Naar aanleidi
€24,95
Iqra Media
€5,00
Djoez Amma voor kinderen deel 1, waarin diverse soera's staan. Lees meer
Iqra Media
Djoez Amma 1
Djoez Amma voor kinderen deel 1, waarin diverse soera's staan.
€5,00
Uitgeverij: 't Kennishuys
€14,95
Heb jij ook veel vragen over Allah? Vragen zoals: Waarom kan ik Allah niet zien? Hoe groot is Allah? En wáár is Allah? Wie heeft Allah eigenlijk geschapen? En waarom is er één God? Lees meer
Uitgeverij: 't Kennishuys
Wie is Allah?
Heb jij ook veel vragen over Allah? Vragen zoals: Waarom kan ik Allah niet zien? Hoe groot is Allah? En wáár is Allah? Wie heeft Allah eigenlijk geschapen? En waarom is er één God?
€14,95
€14,99
Heb jij ook veel vragen over de Profeet Mohammed ﷺ? Vragen zoals: waarom werd hij in Mekka geboren? Hoe leefde hij toen hij nog geen profeet was? Hield hij van dieren? Maakte hij grapjes met zijn vrienden? En als hij nu leefde, zou hij zijn tanden dan poe Lees meer
Uitgeverij: 't Kennishuys
Wie is de Profeet Mohammed? – Kinderboek
Heb jij ook veel vragen over de Profeet Mohammed ﷺ? Vragen zoals: waarom werd hij in Mekka geboren? Hoe leefde hij toen hij nog geen profeet was? Hield hij van dieren? Maakte hij grapjes met zijn vrienden? En als hij nu leefde, zou hij zijn tanden dan poe
€14,99
€4,50
Uit de serie kleuterschool van Livres een oefenboekje waarin je de eerste Arabische woorden leert schrijven. Boekje is gemaakt van uitwisbaar papier en er wordt een stift meegeleverd.  Lees meer
Livres
Ik schrijf mijn eerste Arabische woorden
Uit de serie kleuterschool van Livres een oefenboekje waarin je de eerste Arabische woorden leert schrijven. Boekje is gemaakt van uitwisbaar papier en er wordt een stift meegeleverd. 
€4,50
€20,00
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner
voor de tiener die Allah (swt) meer centraal wil stellen in zijn/haar leven. In de planner bied uitgeverij moslimeducatie islamitische handvatten aan die de jongeren kunnen gebruiken voor heel hun leven in sha Allah! Lees meer
Moslim Educatie
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner Jongens
Mijn Dagelijkse Moslim Tiener Planner
voor de tiener die Allah (swt) meer centraal wil stellen in zijn/haar leven. In de planner bied uitgeverij moslimeducatie islamitische handvatten aan die de jongeren kunnen gebruiken voor heel hun leven in sha Allah!
€20,00
MoslimKidsEntertaiment
€14,95
Mijn Du’ā‘ Boekje is een beeldschoon geïllustreerd kinderboek dat meteen opvalt door haar kussenachtige en dromerige omslag. Het boek is rijk aan beeld, en nog belangrijker is dat het authentieke smeekbedes van ‘Hisnul Muslim’ bevat die het kind in zijn o Lees meer
MoslimKidsEntertaiment
Mijn Dua Boekje
Mijn Du’ā‘ Boekje is een beeldschoon geïllustreerd kinderboek dat meteen opvalt door haar kussenachtige en dromerige omslag. Het boek is rijk aan beeld, en nog belangrijker is dat het authentieke smeekbedes van ‘Hisnul Muslim’ bevat die het kind in zijn o
€14,95
€5,00
Dit is een boek van "ik leer islam". In deze boek zitten heel veel dua's. Dua voor je ouders, dua bij reizen, dua bij betreden en vertrekken moskee en nog veel meer dua's. Lees meer
Ik leer islam Dua
Dit is een boek van "ik leer islam". In deze boek zitten heel veel dua's. Dua voor je ouders, dua bij reizen, dua bij betreden en vertrekken moskee en nog veel meer dua's.
€5,00
€6,80
Ik ben een kameel. Ik ga jullie heel wat dingen vertellen over mezelf, mijn vrienden en over hoe Allāh ﷻ ons zo wonderbaarlijk heeft geschapen. Dit boek geeft een duidelijke weergave van de kameel op een leerzaam en leuke manier. Het geeft een inhoud over Lees meer
Uitgeverij: Plataan
De wonderbaarlijke schepping van de kameel
Ik ben een kameel. Ik ga jullie heel wat dingen vertellen over mezelf, mijn vrienden en over hoe Allāh ﷻ ons zo wonderbaarlijk heeft geschapen. Dit boek geeft een duidelijke weergave van de kameel op een leerzaam en leuke manier. Het geeft een inhoud over
€6,80
€9,00
De geleerden van de islam hebben hun kennis van vroeger opgeschreven en aan de student uitgelegd. Een van de meest bekende basisteksten voor de beginnende student in de wetenschap van de terminologie van profetische tradities (Mustalah al-Hadieth) is onge Lees meer
As-Sunnah Publications
Het Gedicht Al-Bayquniyyah Werkboek
De geleerden van de islam hebben hun kennis van vroeger opgeschreven en aan de student uitgelegd. Een van de meest bekende basisteksten voor de beginnende student in de wetenschap van de terminologie van profetische tradities (Mustalah al-Hadieth) is onge
€9,00